Zoologické a botanické zahrady inspirovaly již před mnoha lety některé nadšence, co se s elánem a chutí pustili do výstavby nových zoologických zahrad menšího rozsahu. Začaly u nás vznikat první zooparky a zookoutky, v nichž se objevovala zvířátka exotická i tuzemská, a tyto krásné kouty přírody přinášely radost dětem i dospělým. Majitelé zooparků se tak zasloužili i o pozvednutí turistického a cestovního ruchu a zvýšení atraktivity různých oblastí, kam se dříve návštěvníci ani příliš nehrnuli.
Máte-li zájem i vy a vaši blízcí zakládat podobná zákoutí a starat se tu o zvířata nebo rostliny, budete zřejmě vyžadovat i patřičnou propagaci. V prvopočátcích se může hodit reklamní tažení formou letákové akce, s níž oslovíte bezprostřední okolí a dáte o sobě na vědomí lidem ve vaší blízkosti, ale to k propagaci stačit nebude. Aby se o vás dozvěděli i ve vzdálenějších regionech, měli byste využít mocného nástroje – Internetu. Poslouží vám k tomu webové stránky, pokud možno od profesionálního webového designéra, který si pohraje s grafickou úpravou, proloží je fotografiemi a videem ve vyšším rozlišení a poutavými texty s popisky jednotlivých pavilonů a chovaných zvířat.
Na co se ovšem nesmí zapomenout, je řešení SEO. Oslovíte-li SEO firmu, ta se pustí do analýzy klíčových slov a zajistí vám i potřebnou propagaci skrze správu PPC reklamy. SEO je potřebné pro komunikaci s internetovými vyhledávači a je to jedna z klíčových záležitostí k úspěchu při podnikání na webovém prostoru. Jestliže máte SEO podchycené, vyhledávače vás budou zařazovat vpřed mezi relevantní zdroje a budou vás považovat za vhodné partnery ke spolupráci.
SEO je vlastně takový klíč od dveří – můžete sice mít krásný dům nebo byt, ale jestliže nemáte od dveří patřičný klíč, nemůžete se dostat dovnitř a užívat jej v plném rozsahu, jak byste si přáli – namůžete ani do svého příbytku pozvat jakoukoli návštěvu.