Dejte prostor reklamním mikinám a tričkům

Posted under Nakupování On By


Když v naší zemi začínaly online obchody s potravinami, které rozváží zboží zákazníkům, poskytovat své služby, měly k dispozici civilní auta svých zaměstnanců, a ti prováděli pracovní činnost v běžném civilním oblečení. A tak se stávalo, že jste si objednali například chléb, pomeranče, jablka, sýry a jogurty, které vám v předem dohodnutém termínu přivezl například mladík ve svém autě modré barvy, a vaši sousedé se mohli třeba domnívat, že je to váš známý nebo příbuzný, co k vám přijíždí na návštěvu. Nevěnovali tomuto procesu prakticky žádnou pozornost, což ovšem znamenalo, že se rozvoz zboží zákazníkům zbytečně připravoval o reklamní kampaň přímo v terénu.

červená mikina

Je totiž známo, že nejlepší reklama je vždy ta, která je vyžádaná, tedy například pokud k vám přijede obchodník s rozváženými potravinami a zaparkuje před vaším domem automobil s potiskem, a vystoupí z něj řidič, který obléká reklamní mikinu https://promotextile.cz/cs/6-mikiny s nápisem, vaši sousedé zaznamenají, že to není žádný příbuzný, ale firemní rozvoz potravin do domácností.

dívky v mikinách

Z potisku snadno vyčtou, oč se jedná, podívají se na Internet, případně si poznamenají e-mail a telefon, a pokud je tato služba osloví, zboží si objednají, a takto to může pokračovat v každém městě a v každé obci v rychlém sledu až do několika stovek nebo tisíc objednávek denně.

Reklama formou letáků do schránek není tak účinná, jako potisk na mikině, tričku a autě, když přímo k vám nebo k sousedům zavítá někdo osobně, a vy jej https://wave.rozhlas.cz/progresivni-ambient-house-orb-oslovi-hlavne-verne-fanousky-5215824 máte přímo před očima. Tento způsob reklamy je také účinnější, než televizní spoty, které jsou pro zadavatele reklamy příliš drahé, a navíc jen velmi malé procento diváků má zájem reklamy v televizi vůbec sledovat. Mnozí s příchodem reklamy, co navíc přerušuje pořad v nevhodnou chvíli, rozmrzele odchází do kuchyně uvařit kávu a dát si něco k dobrého snědku.